+371 67847600

 

Atsauksmes

"Atzinīgi vērtējam to, ka darbinieku zināšanu pārbaudes un mācības iespējams organizēt mums izdevīgā laikā, zināšanu pārbaudes rezultātus var saņemt ļoti operatīvi, kā arī nepieciešamības gadījumā mācību laiku iespējams elastīgi mainīt, piemērojot to mūsu darba grafikam.

Mācību centra speciālisti ir pretīmnākoši un atsaucīgi."

SIA "Lursoft IT" valdes locekle,
Guna Esenberga

"Ņemot vērā, ka esmu no Ventspils, man patika, ka nodarbības (sesijas) bija iespējams apmeklēt man piemērotā laikā un tempā. Nodarbību laikā izmantotā metode, kā arī programmas, mācībspēks un personāls, novērtēju kā ļoti profesionālu. Mācības tika organizētas nepiespiestā atmosfērā un viennozīmīgi var teikt, ka savas zināšanas esmu uzlabojis."

Viktors Solovjovs, Ventspils Nafta

ITIL 4 foundation

Kurss "ITIL 4 foundation" sniedz plašam interesentu lokam priekšstatu par pakalpojumu pārvaldības procesiem uzņēmumos vai iestādēs, kas aizstāja iepriekšējās vadlīnijas "ITIL foundation 2011 edition" kursa.

Kursa mērķis ir iepazīstināt ar "ITIL 4 foundation" vadlīnijām, kas ļauj apgūt pakalpojumu pārvaldības procesu pamatjēdzienus un vislabākās prakses ieteikumu bāzi.

Mērķauditorija – IT vadītāji, IT profesionāļi un par IT pakalpojumu pārvaldības nodrošināšanu atbildīgās amatpersonas.

KURSA PROGRAMMA:

1. ITIL pamatprincipi

a)      ITIL pamatprincipi un terminoloģija;

b)      ITIL vēsture un versijas;

 

 

2. ITIL vispārējie principi kas var palīdzēt labās prakses pielāgošanā un ieviešanā konkrētā uzņēmumā.

3. Pakalpojumu pārvaldības 4 dimensijas

a) Cilvēki un organizācijas (Organizations and people);

b) Informācija un tehnoloģijas (Information and technology);

c) Partneri un piegādātāji (Partners and suppliers);

d) Vērtību ķēdes un procesi (Value streams and processes).

 

4. ITIL pakalpojumu vērtības sistēma (service value system) un tās komponentes.

 

5. Aktivitātes pakalpojumu vērtību ķēdē un to mijiedarbība.

 

6. Pārskats par galveno uzdevumu un terminiem sekojošām 15 ITIL labajām praksēm

a) Informācijas drošības vadība (Information security management);

b) Attiecību vadība (Relationship management);

c) Piegādātāju vadība (Supplier management);

d) IT aktīvu pārvaldība (IT asset management);

e) Sistēmu uzraudzība un notikumu vadība (Monitoring and event management);

f) Piegādājamo versiju vadība (Release management);

g) Pakalpojumu konfigurāciju vadība (Service configuration management);

h) Ieviešanas pārvaldība (Deployment management)

i) Nepārtraukta uzlabošana (Continual improvement); 

j) Izmaiņu kontrole (Change control);

k) Incidentu vadība (Incident management);

l) Problēmu vadība (Problem management);

m) Pakalpojumu pieprasījuma vadība (Service request management);

n) Pakalpojumu dienests (Service desk);

o) Pakalpojumu līmeņu vadība (Service level management).

 

7. Detalizēts apskats par sekojošām 7 ITIL labajām praksēm

a) Nepārtraukta uzlabošana (Continual improvement); 

b) Izmaiņu kontrole (Change control);

c) Incidentu vadība (Incident management);

d) Problēmu vadība (Problem management);

e) Pakalpojumu pieprasījuma vadība (Service request management);

f) Pakalpojumu dienests (Service desk);

g) Pakalpojumu līmeņu vadība (Service level management).

 

8. ITIL kvalifikācijas shēma

a) Kvalifikācijas shēma;

b) Tālākās apmācību iespējas;

c) Kas notiek ar esošajiem sertifikātiem.

 

Kursa cenā iekļauti mācību materiāli, tajā skaitā grāmata ITIL® Foundation, ITIL 4 edition.

Kā arī eksāmens "ITIL 4 foundation". 

Dienu skaits: 3
Maksa privātpersonām (bez PVN): 900.00 €
Maksa organizācijām (bez PVN): 900.00 €

Kursa grupas

Tradicionāla apmācība grupās / Apmācība ar instruktoru
 

Copyright © 2007-2018 NH mācību centrs. All rights reserved. NH mācību centrs

NH mācību centrs Uzziniet vairāk!      Tāl.: 67847600      Adrese: Elizabetes 65-10, Rīga, LV-1011      E-pasts: office@nh.lv       Privacy Policy

Top.LV